luni, 10 octombrie 2011

In atentia conducerilor unitatilor de invatamant,

Avand in vedere ca in perioada aceasta va aflati in faza de elaborare a proiectului de buget pe anul 2012, va rugam ca in propunerea inaintata de dumneavoastra ordonatorului principal de credite sa cuprindeti toate sumele necesare unei functionari corecte a unitatii dumneavoastra.
Va rugam sa aveti in vedere printre aspectele de functionare a scolii si urmatoarele:
- cv. navetei cadrelor didactice;
- cv. a 1/3 din hotararile judecatoresti pronuntate la zi;
- cv.cheltuielilor privind promovarea personalului in trepte de salarizare superioara;
- faptul ca Legea 63/2011 inceteaza la data de 31 decembrie 2011, acest lucru determinanad revenirea, incepand cu 01.01.2012, la nivelul salarilor in plata pana la 13 mai 2011 la care s-ar adauga o eventuala crestere salariala;
- cv. cheltuielilor privind formarea profesionala;
- cv. cheltuielilor pentru examinarea medicala obligatorie a salariatilor;
- cv. cheltuielilor pentru concursuri scolare etc.
Va sfatuim sa inregistrati la secretariatul ordonatorului de credite cu
numar de inregistrare proiectele de buget inaintate de dumneavoastra, iar eventualele modificari ale proiectului de buget depus sa le faceti doar in baza unor adrese scrise.
Cu stima,

PRESEDINTE,
Prof. Liviu AXINTE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu